![]() |
Przegląd tematu | ![]() |
![]() |
|
Na ostatnim spotkaniu nie było wyznaczonego terminu kolejnego na razie jest to jedna wielka niewiadoma jednak pewnym jest że na dzisiejszym spotkaniu Arkhamu spotkania NIE będzie ze względu na brak zbyt dużej ilości graczy.
-------------------- 30.09.2009 Ze względu na fakt iż wykruszyła nam się większość graczy (z powodów których nie mam upoważnienia podawać) jestem zmuszony zakończyć kampanię mam nadzieje że się podobało ![]() |
![]() |
|
Dla waszej informacji spotkanie rozpoczyna się o 18:30, a nie o 18:00 jak napisałeś, dlatego proszę nie być zbyt szybko przed czasem bo trzeba będzie trochę poczekać. |
![]() |
|
Ja go (wzornik miniguna) niechcący zarąbałem... Najmocniej przepraszam, na spotkaniu BWŻ dnia 23 września ci oddam... http://forum.freeware.info.pl/gry/anno.html |
![]() |
|
Początki bywają trudne ale pierwsze spotkanie nie było złe =).
Końcowa liczba graczy zamknęła się na liczbie 5. Następne spotkanie Środa godz 18 MOK. P.S. Zaginął mi wzornik do Miniguna jeśli ktoś go odnalazł proszę o zwrot ![]() Przewidziana atrakcyjna nagroda (samotny spacer nocą po kaliskim parku ![]() |
![]() |
|
Ależ oczywiście ,podejrzewam że nie ty jeden masz z tym problem więc chętnie pomogę ![]() Jutro czyli dzisiaj oczywiście że będę w końcu dzisiaj (czyli wczorajsze jutro ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
I jeszcze jedno pytanie, a właściwie prośba. Czy pomógłbyś mi na jutrzejszym arkhamie (18.09), ofc jeżeli będziesz, stworzyć armię na BoS? Bo jest to mój początek z bitewniakami i niezbyt potrafię sobię z tym poradzić z ogłoszeń: http://uslugi.nie-spamuj.eu |
![]() |
|
obawiam się , że ja sam mam tylko 4 sztuki więc i tak za mało jak na moje potrzeby.
Dobrze że ten temat wypłyną sprawa niby oczywista ale najlepiej aby każdy przyniósł swoje kości im więcej tym lepiej ![]() Wspomniana Errata jeśli coś będzie niejasne pytać na miejscu przed grą. Bardziej notka niż poprawka : odnośnie strony 4 opisującej typy jednostek minimalny oddział to 3 grunt + leader/hero Errata 1: str 6 „Once during a turn, the attacker may declare he is using his initiative. He may then move two squads, or two heroes, or one squad and one hero.” Zamieniamy na : „Once during a game, (...) Errata 2 : str 7 odnośnie 4. Environmental Effects na samym końcu pozostaje jeszcze morale . Złamana jednostka morze rzucać na opanowanie (test charyzmy) więcej o złamanych jednostkach apropo morale. Errata 3 : str 7 „4.2 Combat Actions When acting with a squad, the player may take any one of the following actions: Attack Move Move and Fire Charge” dodajemy jeszcze jedną akcje Move and attack – zwykłe podejście do przeciwnika i atak bez minusów. oraz lekka zmiana charge ma penalty -2 zamiast -4. Errata 4 : str 8 „Units engaged in melee combat cannot make ranged combat attacks.” zamieniamy na „Units engaged in melee combat cannot make or be the target of ranged combat attacks.” Wyjątek stanowi atak obszarowy np seria z miniguna należy jednak pamiętać iż pomimo tego ,że wzornik jest tylko na wrogiej jednostce (która walczy wręcz z naszą) rzucamy również na trafienie naszej jednostki. ------Oraz If the roll is equal to or less than AG, the attack hits. Ranged combat attacks against a squad do not target individual units. The owner of the squad will decide who is hit. The AC of a squad is equal to the lowest AC in the squad. Zamieniamy na If the roll is equal to or less than AG, the attack hits. Ranged combat attacks against a squad do not target individual units. The nearest unit takes the first hit then the second third and so on , after all units were hit once, the que starts again .The AC of a squad is equal to the lowest AC in the squad.. -------Oraz Range (...)Fortunately, you can measure the distance from a possible attacker to a potential target before declaring your attack action. Zamieniamy na Range (...)Unfortunately, you can not measure the distance from a possible attacker to a potential target before declaring your attack action. Errata 5 : str 9 Dodatkowy szczegół do morale jeśli złamany oddział dotrze do „przyjaznej ” krawędzi mapy zostaje uznany jako wycofany z walki przeciwnik dostaje za niego tylko połowę punktów przy podliczaniu zwycięstwa. Errata 6 : str 10 Skill'e sneak zamieniamy na : A unit with this skill may use it to attack instead of AG on the first melee attack when entering melee combat. This skill does nothing to help a unit already in melee combat. A sneaking unit may not make a ranged combat and can not be the target of one unless spoted if a unit is within 10" and hase LoS it can try to spot the Sneaker(s ![]() sneaker is spoted. units ingaget in hand to hand combat/ broken / knocked / unconscious cannot detect sneaking units. . A unit cannot sneak while leading a squad. Errata 7 : str 17 Listy Armii. *Bractwo stali nie może dokonywać zakupu cywilów. *Ghoule oraz opancerzone Ghoule mają na stałe +1A oraz dodatkową zdolność +1A tylko do celów strzelania. *Super mutanci (również opancerzeni) maja o 1 ptk więcej siły, wytrzymałości i zręczności. UWAGA Super mutanci nie mogą używać pistoletów / strzelb / pm'ów jedyną bronią odległościową są CKM'y, RPG i minigun'y *Łupieżcy nie mogą korzystać z włóczni (to albo niedopatrzenie albo ta broń jest dla nich zbyt prymitywna ;p) Uwaga 2. Roboty nie mają wartości punktowych ja również takowych nie opracowałem więc ta frakcja jest niedostępna aczkolwiek roboty jako takie mogą pojawić się w mieście jako "naturalni" wrogowie. |
![]() |
|
Czy miałbyś pożyczyć 8 kostek k10? Bo posiadam tylko 2... |
![]() |
|
Czyli oficjalnie mamy już 4 graczy
notki odnośnie tworzenia Armii: limit to 700 ptk tak jak wczoraj wspominałem (ponieważ ceny tutaj są małe nie ejest dopuszczalne przekroczenie sumy 700 nawet o 1 ptk !!) *Z tego max 100 można przeznaczyć na pojazdy (przypominam że pojazdy mogą być prowadzone tylko przez bohatera mającego odpowiednią umiejętność!) *Dodatkowo z całej puli można przeznaczyć max 100 ptk na bohaterów i ich ekwipunek.Bohaterów może być max 2 obaj na pierwszym poziomie (czyli takie same statystyki jak podane w rozpisce i tylko wymienione tam umiejętności). Errata już jest jestem w trakcie jej uaktualniania tak aby pasowała do podanego podręcznika(ja mam wydrukowaną wersje polską , której szczerze nie polecam mnóstwo błędów i fuszerki). zamieszczę najpóźniej dzisiaj wieczorem. Odnośnie Nacji Ja będę grał Reaverami Rzepa Bractwo w założeniach kampanii żadna nacja nie powinna wystąpić więcej niż 2 razy , a skoro gramy jak na razie w 4 to było by miło gdyby każdy grał inną nacją (miło nie znaczy wymagane). Walczyć będziemy na spotkaniach arkhamu piątki 17-20. |
![]() |
|
Ja jestem chętny, co zresztą już ci mówiłem na spotkaniu BWŻ. Jakbyś coś wiedział więcej to pisz przez PM, albo gg:5839967. Ja w każdym razie się deklaruję. |
![]() |
|
Witam
Chciałbym we wrześniu spróbować zorganizować krótką kampanię w IMO najtańszego bitewniaka (darmowego) Fallout Warfare. koszt stworzenia armi do systemu to jest coś ok 5~6 zł. Wystarczy wydrukować swoje wojska podkleić aby mogły stać prosto i heja. Mam juz 3 chętnych graczy przewiduję 6 czyli potrzeba jeszcze 3 osób (oczywiście jeśli było by więcej chętnych przewiduję możliwość rozszerzenia ![]() Jednak jeśli ktoś deklaruje się jako gracz to musi być obecny na każdym spotkaniu (sądzę, że że 2 max 3 wystarczą do rozegrania). Podręcznik w języku ang oraz pionki i wzorniki(najlepiej aby każdy miał swoje) dostępne są pod dresem: http://www.boardgamegeek.com/thread/65775 Jutro będę dogadywał szczegóły i zamieszczę więcej danych jeśli wypali to wstępne zasady kampanii oraz erratę mojego autorstwa (lol) do podręcznika gdyż ma on pewne niedociągnięcai ;p. Ważna (przynajmniej dla mnie) informacja chciałbym zacząć we wrześniu i we wrześniu skończyć (ew pierwszy tydzień października ). Czy byli by jacyś chętni ![]() |