Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Arkham Strona Główna
»
Planszówki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Klub
----------------
News
Arkham
Spotkania
Recenzje spotkań
Projekty
Cebulkon
----------------
Cebulkon'08
Cebulkon'09
Cebulkon'10
Cebulkon'11
Szeroko pojęta fantastyka
----------------
Literatura
Pogadanki o RPG
Planszówki
Karcianki
Sesje i Larpy
Inne
----------------
Filmy
Gry Komputerowe
Na żarty
Na poważnie
Trupa
K.I.M.F
Kosz
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Azazel
Wysłany: Pią 11:09, 25 Wrz 2009
Temat postu:
Na ostatnim spotkaniu nie było wyznaczonego terminu kolejnego na razie jest to jedna wielka niewiadoma jednak pewnym jest że na dzisiejszym spotkaniu Arkhamu spotkania NIE będzie ze względu na brak zbyt dużej ilości graczy.
--------------------
30.09.2009
Ze względu na fakt iż wykruszyła nam się większość graczy (z powodów których nie mam upoważnienia podawać) jestem zmuszony zakończyć kampanię mam nadzieje że się podobało
jeśli czas pozwoli postaram się zorganizować kolejną.
demzi
Wysłany: Śro 14:35, 23 Wrz 2009
Temat postu:
Dla waszej informacji spotkanie rozpoczyna się o 18:30, a nie o 18:00 jak napisałeś, dlatego proszę nie być zbyt szybko przed czasem bo trzeba będzie trochę poczekać.
radzio78
Wysłany: Wto 20:03, 22 Wrz 2009
Temat postu:
Ja go (wzornik miniguna) niechcący zarąbałem... Najmocniej przepraszam, na spotkaniu BWŻ dnia 23 września ci oddam...
http://forum.freeware.info.pl/gry/anno.html
Azazel
Wysłany: Sob 12:30, 19 Wrz 2009
Temat postu:
Początki bywają trudne ale pierwsze spotkanie nie było złe =).
Końcowa liczba graczy zamknęła się na liczbie 5.
Następne spotkanie Środa godz 18 MOK.
P.S. Zaginął mi wzornik do Miniguna jeśli ktoś go odnalazł proszę o zwrot
Przewidziana atrakcyjna nagroda (samotny spacer nocą po kaliskim parku
).
Azazel
Wysłany: Pią 13:42, 18 Wrz 2009
Temat postu:
Ależ oczywiście ,podejrzewam że nie ty jeden masz z tym problem więc chętnie pomogę
Jutro czyli dzisiaj oczywiście że będę w końcu dzisiaj (czyli wczorajsze jutro
) zaczynamy
radzio78
Wysłany: Czw 18:35, 17 Wrz 2009
Temat postu:
I jeszcze jedno pytanie, a właściwie prośba. Czy pomógłbyś mi na jutrzejszym arkhamie (18.09), ofc jeżeli będziesz, stworzyć armię na BoS? Bo jest to mój początek z bitewniakami i niezbyt potrafię sobię z tym poradzić z ogłoszeń:
http://uslugi.nie-spamuj.eu
Azazel
Wysłany: Czw 17:05, 17 Wrz 2009
Temat postu:
obawiam się , że ja sam mam tylko 4 sztuki więc i tak za mało jak na moje potrzeby.
Dobrze że ten temat wypłyną sprawa niby oczywista ale najlepiej aby każdy przyniósł swoje kości im więcej tym lepiej
.
Wspomniana Errata jeśli coś będzie niejasne pytać na miejscu przed grą.
Bardziej notka niż poprawka :
odnośnie strony 4 opisującej typy jednostek minimalny oddział to 3 grunt + leader/hero
Errata 1: str 6
„Once during a turn, the attacker may declare he is using his initiative. He may then move two squads, or two heroes, or one squad and one hero.”
Zamieniamy na :
„Once during a game, (...)
Errata 2 : str 7
odnośnie 4. Environmental Effects na samym końcu pozostaje jeszcze morale . Złamana jednostka morze rzucać na opanowanie (test charyzmy) więcej o złamanych jednostkach apropo
morale.
Errata 3 : str 7
„4.2 Combat Actions
When acting with a squad, the player may take
any one of the following actions:
Attack
Move
Move and Fire
Charge”
dodajemy jeszcze jedną akcje
Move and attack – zwykłe podejście do przeciwnika i atak bez minusów.
oraz lekka zmiana charge ma penalty -2 zamiast -4.
Errata 4 : str 8
„Units engaged in melee combat cannot make ranged combat attacks.”
zamieniamy na
„Units engaged in melee combat cannot make or be the target of ranged combat attacks.”
Wyjątek stanowi atak obszarowy np seria z miniguna należy jednak pamiętać iż pomimo tego ,że wzornik jest tylko na wrogiej jednostce (która walczy wręcz z naszą) rzucamy również
na trafienie naszej jednostki.
------Oraz
If the roll is equal to or less than AG, the attack
hits. Ranged combat attacks against a squad do
not target individual units. The owner of the
squad will decide who is hit. The AC of a squad
is equal to the lowest AC in the squad.
Zamieniamy na
If the roll is equal to or less than AG, the attack
hits. Ranged combat attacks against a squad do
not target individual units. The nearest unit takes the first hit then the second third and so on , after all units were hit once, the que starts again .The AC of a squad
is equal to the lowest AC in the squad..
-------Oraz
Range
(...)Fortunately, you can measure the distance from a
possible attacker to a potential target before
declaring your attack action.
Zamieniamy na
Range
(...)Unfortunately, you can not measure the distance from a
possible attacker to a potential target before
declaring your attack action.
Errata 5 : str 9
Dodatkowy szczegół do morale jeśli złamany oddział dotrze do „przyjaznej ” krawędzi mapy zostaje uznany jako wycofany z walki przeciwnik dostaje za niego tylko połowę punktów
przy podliczaniu zwycięstwa.
Errata 6 : str 10
Skill'e sneak
zamieniamy na :
A unit with this
skill may use it to attack instead of AG on the
first melee attack when entering melee combat.
This skill does nothing to help a unit already in
melee combat. A sneaking unit may not make a
ranged combat
and can not be the target of one unless spoted if a unit is within 10" and hase LoS it can try to spot the Sneaker(s
) by testing its Perception if the test is succesfull the
sneaker is spoted. units ingaget in hand to hand combat/ broken / knocked / unconscious cannot detect sneaking units.
. A unit cannot sneak while
leading a squad.
Errata 7 : str 17
Listy Armii.
*Bractwo stali nie może dokonywać zakupu cywilów.
*Ghoule oraz opancerzone Ghoule mają na stałe +1A oraz dodatkową zdolność +1A tylko do celów strzelania.
*Super mutanci (również opancerzeni) maja o 1 ptk więcej siły, wytrzymałości i zręczności.
UWAGA Super mutanci nie mogą używać pistoletów / strzelb / pm'ów jedyną bronią odległościową są CKM'y, RPG i minigun'y
*Łupieżcy nie mogą korzystać z włóczni (to albo niedopatrzenie albo ta broń jest dla nich zbyt prymitywna ;p)
Uwaga 2. Roboty nie mają wartości punktowych ja również takowych nie opracowałem więc ta frakcja jest niedostępna aczkolwiek roboty jako takie mogą pojawić się w mieście jako
"naturalni" wrogowie.
Gość
Wysłany: Czw 14:53, 17 Wrz 2009
Temat postu:
Czy miałbyś pożyczyć 8 kostek k10? Bo posiadam tylko 2...
Azazel
Wysłany: Czw 13:25, 17 Wrz 2009
Temat postu:
Czyli oficjalnie mamy już 4 graczy
notki odnośnie tworzenia Armii:
limit to 700 ptk tak jak wczoraj wspominałem
(ponieważ ceny tutaj są małe nie ejest dopuszczalne przekroczenie sumy 700 nawet o 1 ptk !!)
*Z tego max 100 można przeznaczyć na pojazdy (przypominam że pojazdy mogą być prowadzone tylko przez bohatera mającego odpowiednią umiejętność!)
*Dodatkowo z całej puli można przeznaczyć max 100 ptk na bohaterów i ich ekwipunek.Bohaterów może być max 2 obaj na pierwszym poziomie (czyli takie same statystyki jak podane w rozpisce i tylko wymienione tam umiejętności).
Errata już jest jestem w trakcie jej uaktualniania tak aby pasowała do podanego podręcznika(ja mam wydrukowaną wersje polską , której szczerze nie polecam mnóstwo błędów i fuszerki).
zamieszczę najpóźniej dzisiaj wieczorem.
Odnośnie Nacji
Ja będę grał Reaverami
Rzepa Bractwo
w założeniach kampanii żadna nacja nie powinna wystąpić więcej niż 2 razy , a skoro gramy jak na razie w 4 to było by miło gdyby każdy grał inną nacją (miło nie znaczy wymagane).
Walczyć będziemy na spotkaniach arkhamu piątki 17-20.
radzio78012
Wysłany: Śro 20:48, 16 Wrz 2009
Temat postu:
Ja jestem chętny, co zresztą już ci mówiłem na spotkaniu BWŻ. Jakbyś coś wiedział więcej to pisz przez PM, albo gg:5839967. Ja w każdym razie się deklaruję.
Azazel
Wysłany: Wto 19:36, 15 Wrz 2009
Temat postu: Fallout Warfare campaign
Witam
Chciałbym we wrześniu spróbować zorganizować krótką kampanię w IMO najtańszego bitewniaka (darmowego) Fallout Warfare.
koszt stworzenia armi do systemu to jest coś ok 5~6 zł.
Wystarczy wydrukować swoje wojska podkleić aby mogły stać prosto i heja.
Mam juz 3 chętnych graczy przewiduję 6 czyli potrzeba jeszcze 3 osób (oczywiście jeśli było by więcej chętnych przewiduję możliwość rozszerzenia
.
Jednak jeśli ktoś deklaruje się jako gracz to musi być obecny na każdym spotkaniu (sądzę, że że 2 max 3 wystarczą do rozegrania).
Podręcznik w języku ang oraz pionki i wzorniki(najlepiej aby każdy miał swoje) dostępne są pod dresem:
http://www.boardgamegeek.com/thread/65775
Jutro będę dogadywał szczegóły i zamieszczę więcej danych jeśli wypali to wstępne zasady kampanii oraz erratę mojego autorstwa (lol) do podręcznika gdyż ma on pewne niedociągnięcai ;p.
Ważna (przynajmniej dla mnie) informacja chciałbym zacząć we wrześniu i we wrześniu skończyć (ew pierwszy tydzień października ).
Czy byli by jacyś chętni
??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin